Viber & SMS Business Messaging Trends 2021

Τα smartphones & τα tablets αποτελούν πλέον την κύρια πηγή επισκεψιμότητας των e-shops σύμφωνα με την Adobe. Οι καταναλωτές μέσω των έξυπνων συσκευών ενημερώνονται για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και πραγματοποιούν τις διαδικτυακές τους αγορές. Το 2021 που μόλις ξεκίνησε είναι μια χρονιά με νέες προκλήσεις. Οι εταιρείες καλούνται για άλλη μια φορά να είναι καινοτόμες και δημιουργικές.
Δείτε παρακάτω συμβουλές που θα βοηθήσουν τις Viber & SMS καμπάνιες σας:
Το κύριο πλεονέκτημα της χρήσης μαζικών SMS και Viber μηνυμάτων είναι ότι επιτρέπουν στις εταιρείες να επικοινωνούν απευθείας και προσωπικά με τους πελάτες. Tα μηνύματα, εκτός του ότι καθιστούν την επικοινωνία προσωπική, δίνουν και έναν οικείο τόνο σηματοδοτώντας ένα προσωπικό ενδιαφέρον. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας μέσω SMS ή/και Viber. Δείτε μερικούς από αυτούς με περισσότερες λεπτομέρειες:
- Εξυπηρέτηση πελατών
Tα Viber & SMS μηνύματα αποτελούν έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο εξυπηρέτησης πελατών. Επιβεβαιώσεις αγοράς, τρόποι παράδοσης και κατάσταση της παραγγελίας είναι μόνο μερικά από τα είδη μαζικών μηνυμάτων που μπορούν να σταλούν στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της εξυπηρέτησης πελατών.
- Branding
Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα Viber & SMS μηνύματα ως κανάλι Branding προσεγγίζοντας νέους πελάτες. Σε αυτό το είδος επικοινωνίας, πολύ σημαντικό είναι να έχει ληφθεί η ρητή συγκατάθεση του πελάτη για την επικοινωνία.
- Προγράμματα επιβράβευσης
H δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες είναι κρίσιμης σημασίας για κάθε επιχείρηση. Γι’ αυτό και σύμφωνα με τον Forbes οι επιχειρήσεις επενδύουν κατά 30% περισσότερο σε προγράμματα επιβράβευσης. Αυτό για τα SMS & Viber μεταφράζεται σε μηνύματα προσφορών επιβράβευσης σε VIP πελάτες και σε μηνύματα για συλλογή πόντων μέσω αντίστοιχων κωδικών..
- Aυτοματοποιημένα Viber & SMS μηνύματα
Σκοπός των αυτοματοποιημένων μηνυμάτων δεν είναι μόνο η εξοικονόμηση κόπου και χρόνου αλλά και η άμεση σχετικότητα του μηνύματος με τον παραλήπτη. Ενδεικτικά αναφέρονται, η αυτόματη επικοινωνία μετά την εγκατάλειψη τoυ καλαθιού αγοράς με κάποιο προϊόν, η επιβεβαίωση της παραγγελίας ή η υπενθύμιση κάποιου ραντεβού.
- Προσωποποιημένα Viber & SMS μηνύματα
Ένα ποσοστό των καταναλωτών δηλώνει ότι δεν ανοίγει μηνύματα που δε τον αφορούν προσωπικά. Οπότε η όσο το δυνατόν πιο προσωποποιημένη επικοινωνία είναι ένας σημαντικός στόχος. Το κοινό θα πρέπει να προσεγγίζεται σύμφωνα με την ηλικία, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του.
- Eνσωμάτωση Viber & SMS μηνυμάτων με άλλα κανάλια επικοινωνίας
Η πολυκαναλική – περισσότερο γνωστή ως OMNI-Channel- εμπειρία θα βρίσκεται στο επίκεντρο της επικοινωνίας με τους πελάτες και το 2021. Τα Viber & SMS μηνύματα θα ενσωματώνονται όλο και περισσότερο με τα υπόλοιπα κανάλια επικοινωνίας όπως e-mail, social media και blogs και θα λειτουργούν συνδυαστικά ενδυναμώνοντας την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών καμπανιών.