Tips για πετυχημένες Βlack Friday καμπάνιες!

Η πρώτη εμφάνιση της «Black Friday» χρονολογείται στο 1869 και συνδέεται με την μεγάλη πτώση των τιμών στην αγορά του χρυσού στις ΗΠΑ η οποία προκάλεσε κρίση στις αγορές. Η Black Friday είναι από τα πιο σημαντικά “εκπτωτικά” γεγονότα για τις επιχειρήσεις. Mάλιστα, μετά την επιτυχία της πρώτης, πλέον ακολουθείται από τη Cyber Monday που αφορά αποκλειστικιά προσφορές από ηλεκτρονικά καταστήματα.

Τα μηνύματα SMS & Viber αποτελούν την ιδανική λύση στην ανέπαφη επικοινωνία!

έτος η πανδημία αλλά και το νέο lockdown έχουν δημιουργήσει νέες προκλήσεις. Για άλλη μια φορά, εν μέσω πανδημίας, οι επιχειρήσεις ψάχνουν τους πιο ευρηματικούς τρόπους για να προσεγγίσουν το κοινό τους. Eπιτυχημένη καμπάνια θα είναι αυτή που θα χρησιμοποιήσει σωστά όλα τα Digital κανάλια επικοινωνίας.

Δείτε παρακάτω συμβουλές που θα βοηθήσουν τις SMS & Viber καμπάνιες σας

    • VIP εκπτώσεις & προσφορές

Εκτός από τις καθιερωμένες Black Friday εκπτώσεις είναι η κατάλληλη στιγμή, στα πλαίσια των loyalty προγραμμάτων σας, να κάνετε μία αποκλειστική προσφορά επιβράβευσης των VIP πελατών.

    • Έμφαση στο συναίσθημα

Αναγνωρίστε την ιδιαίτερη περίοδο που διανύουμε. Αναφερθείτε στην ανάγκη για αλλαγή της διάθεσης. Τα μηνύματα με έμφαση στο συναίσθημα αυξάνουν, σύμφωνα με έρευνες, στο 60% το Respone Rate.

    • Προσωποποιημένη επικοινωνία

Εντοπίστε αυτούς που έχουν να αγοράσουν από εσάς πάνω από 3 μήνες ή έχουν αφήσει κάποιο προϊόν στο καλάθι τους και αναφερθείτε προσωπικά σε αυτούς.

    • Παρακολούθηση των reports

Παρακολουθήστε την αποτελεσματικότητα της κάθε καμπάνιας σας. Προσαρμόστε το περιεχόμενο του μηνύματος ή ακόμα και την προσφορά σας ανάλογα με την αποτελεσματικότητά της.