Η ιδανική λύση στην εστίαση

Η διαχείριση ενός εστιατορίου ή ενός bar σε συνδυασμό με την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών σε εποχές πανδημίας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ο συνωστισμός σε ώρες αιχμής είναι αναπόφευκτος. Η γρήγορη και καλή εξυπηρέτηση γίνεται άθλος. Υπάρχουν πολλά κανάλια που βοηθούν στη σωστή και ασφαλή επικοινωνία ανάμεσα σε επιχειρήσεις και πελάτες.

Τα πιο γνωστά από αυτά είναι τα e-mails, τα digital & τα social media. Κανένα από αυτά όμως δεν είναι τόσο αποτελεσματικό όσο τα SMS & Viber μηνύματα.

Με μέσο όρο αναγνωσιμότητας που αγγίζει το 90% , τα SMS & Viber μηνύματα κυριαρχούν στην επικοινωνία των πελατών με τις επιχειρήσεις!

Δείτε παρακάτω συμβουλές που θα βοηθήσουν τις Viber & SMS καμπάνιες στην εστίαση:

    • Ενημέρωση πελατών

Ενημερώστε τους πελάτες σας μέσω SMS ή Viber ότι ανοίξατε και τους περιμένετε, τηρώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας όπως αυτοί έχουν οριστεί από το κράτος. Aναφέρετε στο μήνυμα τις ακριβείς ώρες λειτουργίας και τα τηλέφωνα επικοινωνίας για τις κρατήσεις τους.

    • Κρατήσεις και επιβεβαιώσεις κρατήσεων

Στείλτε SMS ή Viber με όλες τις λεπομέρειες της κράτησής τους καθώς και υπενθύμιση μια μέρα πριν για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Η πλατφόρμα μας διαθέτει τo Αppointment Tool, ειδικά διαμορφωμένη υπηρεσία με πολλαπλές και ευέλικτες δυνατότητες για την οργάνωση και την επικοινωνία των κρατήσεων σας.

    • Προωθητικές Ενέργειες

Ανταμείψτε τους πελάτες σας με ειδικές προσφορές ή προσφορές περιορισμένου χρόνου. Τέτοιου είδους προωθητικές ενέργειες είναι αποδοτικές , αυξάνουν την ανταπόκριση των πελατών και προσελκύουν νέους.

    • Πρόσκληση σε event

Σε περίπτωση που διοργανώνετε κάποιο event ή διαθέτετε κάποιο χώρο εκδηλώσεων, το SMS ή Viber μήνυμα είναι το ιδανικό κανάλι επικοινωνίας. Δηλώστε την ημερομηνία, την ώρα, το θέμα του event και ενθαρρύνετέ τους ώστε να κάνουν σχετική κράτηση μέσα από σχετικό link σε φόρμα εγγραφής

    • Άλλες χρήσιμες πληροφορίες

Τα SMS ή Viber μηνύματα είναι ο καλύτερος δίαυλος επικοινωνίας και για οποιοδήποτε άλλο νέο αφορά την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα μπορείτε να στείλετε μήνυμα με το νέο ηλεκτρονικό σας κατάλογο ώστε οι πελάτες σας να δουν αναλυτικά τις περιγραφές και τις τιμές των εδεσμάτων σας ή φωτογραφίες από τον ανακαινισμένο χώρο σας.

Κορυφαία Χαρακτηριστικά

    • Προσωποποιημένα μηνύματα

Συμπεριλάβετε στο μήνυμα το όνομα του παραλήπτη ή κάποιο άλλο στοιχείο που τον αφορά (διεύθυνση, ημερομηνία επίσκεψης ή τελευταίας παραγγελίας) και αυξήστε την αποδοτικότητα της καμπάνιας.

    • Εμπλουτισμένα μηνύματα

Δημιουργήστε μοναδικές landing pages με διαδραστικό περιεχόμενο (εικόνες, video, κουπόνια, promo codes) και ενσωματώστε τις στο μήνυμά σας.

    • Περίοδος Ισχύος

Επιλέξτε το χρονικό διάστημα που θα έχουν ισχύ τα μηνύματα ώστε να μην παραδίδονται σε ώρες που μπορεί να ενοχλήσουν.

    • Αναφορές Παράδοσης

Παρακολουθήστε την απόδοση της καμπάνιας σας με αναλυτικές αναφορές παράδοσης μηνυμάτων (παραδόθηκε, λάθος νούμερο κλπ) αμέσως μετά από κάθε αποστολή.