Do's & Don'ts για στοχομευμένες & αποδοτικές Βlack Friday SMS καμπάνιες!

Η Black Friday αποτελεί μια από τις σημαντικότερες ημέρες του εμπορίου και των πωλήσεων!
Αδράξτε την ευκαιρία και ενισχύστε τις πωλήσεις σας αξιοποιώντας τη δύναμη της επικοινωνίας μέσω SMS!
Το SMS Marketing είναι αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής σας στη μεγαλύτερη γιορτή εκπτώσεων και θέλετε να το αξιοποιήσετε στο έπακρο, συχνά όμως στη βιασύνη σας πέφτετε σε σφάλματα που ανακάμπτουν τη θεαματική αύξηση των πωλήσεών σας! Μάθετε ποια είναι τα Do's & Dont's για στοχομευμένες & αποδοτικές Βlack Friday SMS καμπάνιες:
- Εξατομικευμένα μηνύματα
Don't: Αποστολή γενικών μηνυμάτων που δεν ανταποκρίνονται στα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα των πελατών σας.
Do: Κατηγοριοποιήστε τη λίστα επαφών σας βάσει των προτιμήσεων των πελατών και στείλτε εξατομικευμένες καμπάνιες.
- Τiming
Don't: Αποστολή μηνυμάτων σε ακατάλληλες ώρες ή η παράβλεψη των χρονικών ζωνών, μπορεί να οδηγήσει σε αναποτελεσματικές καμπάνιες.
Do: Προγραμματίστε τα μηνύματά σας ώστε να αποστέλλονται σε κατάλληλες ώρες, που το κοινό σας είναι πιθανό να είναι διαθέσιμο για να ανταποκριθεί.
- Προσφορές
Don't: Ασαφής επικοινωνία της προσφοράς ή της έκπτωσης και του τρόπου εξαργύρωσης.
Do: Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας είναι σύντομα και παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με απλό τρόπο.
- Μobile unfriendly Landing Pages
Don't: Δημιουργία Landing Pages που δεν είναι φιλικές προς τα κινητά μπορεί να οδηγήσει στην εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών.
Do: Βεβαιωθείτε ότι το website και οι Landing Pages είναι φιλικές προς τα κινητά και εύκολες στην πλοήγηση.
- Παράλειψη Opt-In/Opt-Out
Don't: Αμελώντας να παρέχετε οδηγίες για τη συγκατάθεση των παραληπτών, μπορεί να οδηγήσει σε δυσαρέσκεια του παραλήπτη.
Do: Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας περιλαμβάνουν σαφείς οδηγίες για τη λήψη της ρητής συγκατάθεσης, όπως απαιτείται από το GDPR.